Afgelopen zaterdag mochten wij namens Red Bull het terrein van de Westergasfabriek in Amsterdam aankleden met diverse Red Bull branded event materialen zoals barren, koelers en parasols. Dit ter ere van de Red Bull BC One World Final. Tijdens het event namen de 16 beste breakdancers ter wereld het tegen elkaar op! Het was een uniek event dat elk jaar in een ander land plaats vindt.
Deze week staat bij #Red Bull in het teken van de jaarlijkse Zeepkisten Race in Valkenburg aan Racktime Marketing Logistics de taak om te zorgen dat alle Red Bull Event Materialen weer piccobello in de juiste staat op de juiste plaats en op de juiste wijze opgebouwd gaan komen. Er worden maar liefst 3 vrachtwagens en 2 bakwagens vol met materialen naar Valkenburg gebracht. In totaal meer dan 130 pallets.
#Synergie! Hoe leuk is het dat je als bedrijf ook je eigen klanten aan elkaar kunt koppelen? Neem nu fietsbandenspecialist CST en Nespresso. CST dacht aan een leuke actie voor verkooppunten en liet het woord koffie en Nespresso vallen... Waarbij wij uiteraard direct onze opdrachtgever Nespresso naar voren brachten. What else!? Over een paar weken start de actie en geeft CST de deelnemende verkooppunten een prachtige Nespressomachine cadeau!
Ready for some Racing Action @Hyundai stand at Expo Brussels Motor Show. Our Racktime promotors will accompany you with open arms and enthusiasm! #WRC6 #BigBenInteractive #DemonstrationbyThierryNeuville ##Racktimeline
Volop aan de slag om bij ruim 400 #Lidl filialen het Bio Organic schap te voorzien van nieuwe uitingen. Nieuwe schapstickers plakken, stickers op maat snijden, schapborden plaatsen, het Racktime Field Service Team draait zijn hand er niet voor om.
Gister mochten wij aanwezig zijn bij het Retail Event van #Lotto en #Staatsloterij. Tijdens het event werd de nieuwe naam en het logo van de gefuseerde bedrijven bekend gemaakt. De nieuwe naam wordt Nederlandse Loterij. Wij vonden het een eer om bij het event aanwezig te zijn en wensen de nieuwe organisatie en alle verkooppunten een mooie toekomst toe.
Word jij ook de nieuwe eigenaar van een laptop of tablet met een #Intel processor? Kom zaterdag 28 mei, zaterdag 18 juni of zaterdag 25 juni naar een #BCC filiaal in de buurt en laat je adviseren door een Intel Sales Promotor powered by Racktime.
De Giro in Nederland, Racktime is er bij. Voor onze opdrachtgever #Vittoria hebben wij de afgelopen dagen een super enthousiast promotie team in mogen zetten. Vandaag de laatste dag, zet hem op team!
Tijdelijke inzet van sales kracht succesvol! Trots op onze MasterClass Sales & Account Management Talenten die met veel plezier en succes op pad zijn om voor fietsbandenmerk Vittoria verkooppunten te bezoeken. Tijdens deze bezoeken wordt ook meteen gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een order te schrijven, hetgeen zeer succesvol verloopt.
Quote van onze opdrachtgever: 'Professional Imaging is op alle vlakken erg goed verlopen en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van jullie promotors! De mensen waren pro actief en enthousiast! Productkennis kun je mensen leren, maar pro activiteit en enthousiasme moet je in je hebben'
Vanaf vorige week zaterdag zijn de Racktime Sales Promotoren in circa 20 gemeenten actief voor #HVC om de uitbreiding van de inzameling van plastic afval persoonlijk aan de bewoners toe te lichten. Het eerste weekend is reeds zeer succesvol verlopen. Samen aan de slag voor een beter milieu!
Alle Playstation units zijn opgebouwd en klaar voor een paar dagen #Firstlookfestival. Let the games begin!
Field Account Manager Souliman (powered by Racktime) verzorgt succesvolle training voor Huawei in Belgie tijdens het Base Lounge Event. #Trots
Huawei opent eerste Shop in Shop bij Media Markt in Media Markt Amsterdam Arena. Racktime draagt zorgt voor de standbemanning #trots
Intel (powered by Racktime) Retail Field Team wint Awards tijdens jaarlijkse Intel Advocacy Summit in Warschau. Een mooie Award voor: Outstanding Contribution to the Retail Executive Conference in Barcelona dit jaar en een tweede mooie Award voor: Outstanding Advocacy Leadership Skills! #Trots op ons team!
Na een mooie 1e dag gister, vandaag dag 2 van alweer de 29ste MasterClass Sales & Account Management georganiseerd door ons zusterbedrijf CatchYourTalent. In de MasterClass worden theorie & praktijk op gebied van Sales & Account Management gecombineerd met als resultaat dat Talenten 20% hoger scoren dan peers.
In samenwerking met #Nissan en #Playstation was Racktime aanwezig in het centraal station van Antwerpen voor de installatie en beheer van de Nissan #GTacademy 2015. Live your dream and become a racing driver for Nissan!
35 wisselende Sparta dealers per week verspreid over heel Nederland, gedurende 6 weken voorzien van Sparta E-Bike showmodellen. Racktime Marketing Logistics fixed it!
Racktime levert crew Ubisoft Launch Event Assassin's Creed - Transformator Huis Amsterdam Westergasfabriek. Wat een happening!
In de afgelopen 3 dagen heeft de Racktime FieldForce Benelux ruim 800 verkooppunten van Sparta en Batavus verspreid over Nederland en België bezocht. Doel was het top of mind maken van de speciale actie modellen voor de maand mei, het aanreiken van verkoop handvatten en het plaatsen van ondersteunende actie materialen om de fietsen goed in de spotlights te zetten.
Volg live wat er gebeurt in de organisatie en uitvoering van activiteiten. Bij FieldCare verbinden we mensen en hun kennis. Dit leidt tot een beter inzicht, waardoor wij tijdens de uitvoer van activiteiten al direct actie kunnen ondernemen op gesignaleerde kansen en bedreigingen.
Binnen onze FieldCare gedachte draait alles om het toegankelijk maken van kennis en onderlinge communicatie. Binnen Racktime werken alle medewerkers en klanten samen in één wereld; de Racktime online Retail Tool. Deze werkwijze levert onze klanten:
Racktime laat zich graag uitdagen en daagt ook graag haar klanten uit om samen te werken vanuit continuous improvement.
Wat kunnen we verbeteren om tijd of geld te besparen?
Waar kunnen we slagen slaan om de kwaliteit van de service te verbeteren?
Door onze transparante manier van werken en communiceren, werken wij met klanten samen om elk kwartaal verbeteringen door te kunnen voeren. Insight – Involve – Act speelt ook hierbij een belangrijke rol.
Naast een hart voor innovaties op onze diensten zijn we ook continu bezig om activiteiten slimmer te organiseren. Met als doel om meer te bereiken tegen lagere kosten. Door middel van KPI dashboards wordt dit gemonitord.
Natuurlijk speelt het element van milieu, het reduceren van afval, ook een belangrijke rol.
Racktime medewerkers zijn goed opgeleide, representatieve en klantgerichte experts. Het echte verschil maken ze omdat alle Racktimers getraind zijn op de Sales Mindset. Alle activiteiten, van logistiek tot field marketing, worden bij Racktime uitgevoerd vanuit een Sales Mindset.
Ons zusterbedrijf CatchYourTalent heeft een doorlopend programma ontwikkeld om mensen te selecteren en vervolgens te trainen op de Sales Mindset. Deze sales training worden aangeboden in een mix van e-learning en face-2-face workshops en trainingen. Wij hanteren daar het principe van Collaborative Learning: Learning=Working en Working=Learning.
Door deze aanpak verkopen onze Sales Talenten 20% meer dan peers tijdens sales activiteiten voor uw merk.
Binnen Racktime hebben we een Online retail tool dat alles & iedereen verbindt. Overzichtelijk, transparant en alles bij elkaar.
Binnen onze Online retail tool hebben wij de mogelijkheid om:
Deze manier van werken leidt tot zeer veel inzicht en transparantie voor onze klanten. KPI’s zijn op allerlei nivo’s te volgen en bij te sturen.
Het Online retail tool is in de Cloud georganiseerd en vanaf mobiele devices beschikbaar via een App. Tevens is koppeling met bestaande systemen van opdrachtgevers mogelijk.