Veel klanten van Racktime besteden de helpdesk uit voor bijvoorbeeld technische displays, klantenportals of instore demo units.
Uw helpdesk uitbesteden kan bij Racktime op 2 niveaus:
Eerstelijnshelpdesk; onze medewerkers fungeren als aanspreekpunt per telefoon en/of email. Ze beantwoorden ‘basisvragen’, verwijzen mensen door en maken indien nodig bij u melding van inhoudelijke vragen of incidenten.
Tweedelijnshelpdesk; onze medewerkers beantwoorden (per telefoon en/of email) zowel basis- als inhoudelijke vragen, lossen incidenten op en koppelen dat ook weer terug naar de melder. Tevens signaleert de tweedelijnshelpdesk verbeterpunten en wordt actief meegedacht over structurele oplossingen van regelmatig voorkomende problemen.
Racktime biedt deze dienst aan in de vorm van exclusieve- of gedeelde helpdesk medewerkers. Op deze manier hebben wij voor elk budget een passende oplossing.
Elk uur dat een kassasysteem niet werkt is funest voor de verkopen. Bij Racktime hebben wij een groot team engineers op de weg dat preventief onderhoud verricht op kassasystemen. Zo wordt de kans op storing geminimaliseerd.
Het onderhoud wordt periodiek ingepland en het betreffende verkooppunt wordt desgewenst op de hoogte gesteld. Door goede voorbereiding kan de werktijd op de winkelvloer zo kort mogelijk zijn.
Als we toch in de winkel zijn, kunnen we ook andere activiteiten verrichten zoals een audit, het aanvullen van POS materialen en vragen en/of opmerkingen van de winkel noteren!
Een storing is funest als het gaat om kritische systemen en een snelle opvolging is noodzakelijk. Racktime heeft een team van commerciële, technische mensen op de weg. In de hele Benelux kunnen zij binnen 2 uur het probleem oplossen.
De FieldCare agent brengt de storing vooraf goed in kaart en kijkt welke engineer in de buurt is en de benodigde materialen in zijn auto heeft. Op deze manier wordt 95% van onze storingen binnen het afgesproken Service Level opgelost.
Racktime heeft commerciële mensen met technische kennis. Dit is een unieke combinatie in Field Service die werkt. Uw retail klanten zitten niet te wachten op een monteur. Verras ze met écht klantgerichte service. Wij helpen uw retailers meer te verkopen en kunnen snel schakelen.
Hierdoor zijn wij voor onze klanten een verlengstuk bij het aansluiten van nieuwe verkooppunten, het opbouwen van beurzen of evenementen of het plaatsen van grote aantallen technische displays of instore demo units.
Van elke installatie wordt een report en foto’s gemaakt om het resultaat direct te delen met onze klant.
Een instore display heeft een belangrijke functie in de winkel om een merk onderscheidend te laten zijn en zichtbaarheid te creëren. Om onderscheidend te zijn, is het belangrijk dat de display meerwaarde biedt aan de shopper.
Door het toevoegen van een stukje hardware kan de functie van een display eenvoudig uitgebreid worden. Zo kan de content die de display toont op een scherm bijvoorbeeld starten wanneer het product wordt opgepakt. Door deze software te installeren is het tevens mogelijk om data te verzamelen over de effectiviteit van en de traffic rond de display. Ook eventuele issues zijn op die manier vroegtijdig te signaleren.
Racktime is de partij als het gaat om het beheer, plaatsen en onderhouden van technische displays.
Wij voorzien alle displays van een QR code waarmee de retailer gemakkelijk service requests kan doen. Uiteraard zijn de gegevens van de displays ook inzichtelijk in de online retail tool.
Voor het produceren van een display brengen wij u graag in contact met onze partners die hier in gespecialiseerd zijn.